2014. március 28., péntek

Manicure Of The Day

A mai manikűrömben a Models Own Velvet Goth kollekciójából való, Valerian árnyalatú lakk játssza a főszerepet. Rengeteg blogon láttam már róla tesztet és annyira fellelkesített, hogy nekem is muszáj volt beszereznem. Igen ám, csakhogy nekem nem igazán akart úgy teljesíteni, mint a képeken látottak..







A gondok az első felkenésnél kezdődtek. Más akkor is feltűnt, hogy valami nem oké. Nehéz volt eloszlatni, viszont gyorsan száradt. Talán túl gyorsan is. Eloszlatni pedig nem volt könnyű és a fedése sem volt éppen egyenletesnek mondható.



A héten újra elővettem, hogy tegyek vele még egy próbát. Ez viszont már katasztrofálisra sikeredett. Gyakorlatilag amint az ecset hozzáért a körmömhöz, már akkor elkezdett száradni, eloszlatni szépen pedig így esélyem se volt. A képeken két rétegben láthatjátok, ennél többet már nem volt türelmem felkínlódni a körmeimre. Eredetileg mattra szárad, viszont most lekentem fedőlakkal, így egy fokkal normálisabban mutat ebben az állapotban.


Nem tudom, hogy vajon csak az én lakkom viselkedett így, vagy más is megszenved vele, viszont végtelenül szomorú vagyok miatta! Belül sírok érte, annyira szerettem volna szeretni. 
Felhasznált lakkok:
Essence protecting base coat
Models Own - Velvet Goth - Valerian
Catrice - Quick Dry & High Shine Top Coat

Nektek megvan ez a lakk? Nálatok hogy viselkedik?

Orsi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése