2014. március 20., csütörtök

Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea BB - Teszt

Eddig még nem igazán volt BB krémem, csak a Garnier-t próbáltam, viszont az nem annyira jött be. A koreaiakról pedig annyi jót hallottam, hogy úgy döntöttem nekem is muszáj egyet végre beszereznem. Már elég régóta kinéztem magamnak ezt a BB krémet, viszont sokáig vacilláltam közte és a Holikáé között. Végül emellett döntöttem.













A Skinfood krémjei elég sok fajtában kaphatók, mindenki talál a saját bőrtípusának megfelelőt. Az én választásom azért esett erre a barackosra, mert ezt kifejezetten zsíros bőrűeknek ajánlják. 




A csomagolása nagyon helyes, a fent látható papírtasakban érkezik. Mikor kézhez kaptam először kicsit megijedtem, mert annyira pici ez a tubus: 30g terméket tartalmaz. Mikor már elkezdtem rendszeresen használni, rájöttem hogy bizony sokáig elég lesz, mert nem kell belőle sok. 


2 árnyalatban kapható: egy sötétebb és egy világosabb színben. Az enyém most a világos, mert jelenleg nagyon fehér még az arcom.  Színre inkább rózsaszínes, viszont szépen alkalmazkodik a bőr tónusához. Az állaga inkább folyékony mint krémes, eloszlatni könnyű. Gyorsan beleivódik a bőrbe, a fedése viszont elég gyenge, inkább csak egységesíti az arcszínt.


Mattítani mattít, de csak az elején, én púderrel is szoktam fixálni. Nagyjából 3-4 óra után kezd kifényesedni az arcom. Illata van neki, viszont egyáltalán nem zavaró a bőrön nem is érezni. 
Ebay-en lehet beszerezni, nagyjából 1800 Ft-ért. 
Én meg vagyok vele elégedve, bár a fedése lehetne kicsit erősebb. Mindent egybevetve nem egy rossz termék.

Nektek megvan esetleg? Mi a véleményetek róla?

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése