2014. március 26., szerda

Clinique high impact mascara - Teszt

Nem igazán szoktam szempillaspirálokkal kísérletezgetni, viszont kivonták a forgalomból az eddigi jól bevált kedvencemet, így új darab után kellett nézni. 









Hogy őszinte legyek, ez a spirál a húgomé, ő kapta egy ajándékszettben, de volt olyan aranyos, hogy kölcsönadta tesztelésre, hátha nekem is bejön. 

A spirál egy szép dobozban érkezik hozzánk, azon van rajta minden információ vele kapcsolatban. A tubuson csak a név szerepel. 



A keféje hagyományos fajtájú, a végén egy kicsit elvékonyodik. Nem vastag, sőt szerintem vékonyabb is mint az átlag. Viszont szépen lehet vele dolgozni, pont elég festéket vesz fel.


De lássuk csak mit is ígér: "Az új, gazdagon pigmentált szín azonnal ragyogóbbá teszi a szemet - ez klinikailag igazolt. Minden egyes pillát meghosszabbít és tömörebbé tesz, bujább, lágyabb, merészebb hatást nyújt. A tiszta, mély szín csak fokozza a hatást. Ha egyszer kipróbálja, meztelennek érzi majd magát nélküle. Szemészetileg tesztelt."

Ami ebből igaz az a hosszabbítás, azt nagyon szépen teszi,  viszont hogy tömörebbé tenné a pilláimat, hát, azt nem igazán tapasztaltam. 

Spirál nélkül
Egy rétegben felkenve
Nem egy rossz darab, viszont nekem két problémám van vele: az egyik, hogy én a vízálló spirálokat kedvelem ez pedig nem az, de ez az én problémám. A másik az ára: 5900 Ft-ba kerül. Szerintem ennyi pénzért kapunk legalább 2 darab hasonló teljesítményű spirált.


Ti mit gondoltok az ilyen magasabb árkategóriájú termékekről? Megéri beruházni rájuk?


Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése