2014. március 10., hétfő

Etude House - Goodbye Pore Ever Primer - teszt

Életem első primere, amire ráadásul teljesen véletlenül bukkantam rá. Ebay-en találtam, miközben az Etude House termékei között nézelődtem. Már éppen érett egy primer beszerzése, ezért gondoltam miért ne, próbáljuk ki. 














Kétféle kiszerelésben kapható, egy stiftes és egy folyékony változatban. Az én választásom erre a folyékonyra esett, mert jobban szeretem ha valami krémes állagú, így könnyebb eldolgozni is.



Én közvetlenül az orrom mellett két oldalon használom, mert ott vannak a tágabb pórusok. Felkenés után egy kicsit bemattul a terület ahova került, ezáltal valamivel később fényesedik ki az arcom. Viszont a nagyobb pórusokat sajnos nem tünteti el egészen,de a kisebbekkel egész szépen elbánik.



Az állaga selymes, viszonylag folyós, de nem vészesen. Könnyen eldolgozható és kevés is elég belőle. Illata van, de egyáltalán nem erős, felkenve nem lehet érezni.
Ebay-en lehet beszerezni, nagyjából 2100 Ft-ért.



Összességében nem bántam meg hogy megvettem, viszont nem venném újra, mert ami a dolga lenne, azt sajnos csak félig végzi el. 


Ti használjátok esetleg? Mi a véleményetek róla?

Orsi





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése